Tecarteràpia

La tecarteràpia , també anomenada diatèrmia, consisteix en l’aplicació d’una freqüència de 448khz clínicament provada, que produeix un efecte bioestimulador. D’aquesta manera podem tractar qualsevol lesió des del primer dia (fase aguda inclosa) provocant que el procés natural de recuperació s’acceleri reduïnt ràpidament el dolor i la inflamació.

Els beneficis de la tecarteràpia, combinats amb la teràpia manual i altres tècniques de fisioteràpia ens ajuden a obtindre uns resultats impecables en els processos de recuperació.

Beneficis

• Efecte analgèsic
  • Disminució de la inflamació
  • Augment del volum i fluxe sanguini
  • Millora de l’oxigenació i de l’aport de nutrients
  • Estimulació del metabolimsme
  • Estimulació de proliferació de cèl.lules mare
  • Estimulació de producció de nou col.làgen

y molt més.

La tecarteràpia ens ajuda en tractaments MUSCULOESQUELÈTICS (dolor, contractures, bursitis, tendinits, fractures, desgarraments i contractures musculars, esquinços…), així com en els tractaments de FISIOTERÀPIA ESPORTIVA i els tractaments de FISIOTERÀPIA DEL SÒL PELVIÀ ( dolor pelvià crònic, sequetat vaginal, morenes, fisures anals, incontinència, recuperació postpart, tractament de cicatrius, restrenyiments, prostatitis, disfuncions sexuals…)

TRACTAMENT SISTÈMIC INTEGRAL

Tenim la solució per a l’ESTRÈS, l’ANSIETAT, l’INSOMNI, L’IRRITABILITAT

Amb el nostre aparell de tecarteràpia Intradermik posem en marxa el TRACTAMENT SISTÈMIC INTEGRAL, un tractament passiu i indolor, que t’ajudarà a regular el teu organisme, de dalt a baix!

í sí, i és que l’aplicació de la tecarteràpia de manera integral produeix una regulació a tots els nivells, físic, metabòlic i nerviós.

Obrir chat
Hola, et podem ajudar?